Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Silly - 23 maj 2009 10:00

Matte och husse gjorde världens tabbe igår...

Matte brukar ju blöta maten till både Cutie och mej, bara för att jag ska kunna äta den. Men Cutie har fått tandsten, hon behöver väl något hårdare att gnaga på för tänderna. Så matte och husse valde ut några smarriga tuggben på Coop igår. Ett rejält för Cutie att bita i, och ett lite mindre och mjukare för mej. Vi blev jätteglada när dom packade upp benen!

Och jag kastade mej över mitt och började gnaga...., men det gick ju inte! Veterinären har ju dragit ut mina gnagtänder! Jag försökte leka med det istället, men det var inge kul. Det slutade med att jag låg och stirrade på det. Så besviken!!!! Matte och husse skämdes lite, de trodde väl att nån av tänderna jag har kvar skulle gå att använda, men det gjorde det inte :-(

Ovido - Quiz & Flashcards