Alla inlägg den 29 juni 2008

Av Silly - 29 juni 2008 22:27

Matte, husse och lillhussarna är helt slut.

Matte och lillhusse satt på akuten i 4 tim på söndagskvällen för att kolla lillhusses armbåge som det bara var en liten, liten flisa i. Inget gips. Orsaken var en mycket lokal regnskur i EN kurva. Fem avåkningar på en gång! Men lillebror klarade ut det och gjorde sitt bästa race samt satte PB på tidsträningen (1.11.6)! I väntan på en mer utförlig racerapport kan resultatlistan ses här.

Jag är också helt slut. När matte var hemma en kort sväng för att gå ut med Cutie och mej på lunchen såg hon åskmolnen torna upp sig. Precis innan hon åkte gav hon mig ett piller så jag inte skulle bli rädd för åskan. Matte kom väl ihåg hur skraj jag var åsknatten som vi var ensamma! Det blev aldrig någon åska, men jag dåsade skönt...

Av Silly - 29 juni 2008 01:41

Husse och matte kom just hem. Har mekat mc. Plastat kåpor, bytt styrhalva, fotpinne, bromspedal mm. Ska stiga upp om några timmar för söndagens race.

Resultat från lördagsracet finns här. Matte berättar mer imorgon.

Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards