Alla inlägg den 1 april 2009

Av Silly - 1 april 2009 20:45

Matte har inte vågat släppa oss på sportfältet på ett tag nu, för att det varit så lerigt och halt. Jag har ju en tendens att bli ung på nytt och springa så jag skadar mig...

Idag fick vi gå dit! Vi träffade en trött collie, en glad flat och en märklig korsning: schäfer och greyhound (Nejdå, inget aprilskämt!). Han såg ut som en ovanligt högbent och graciös gul schäfer. Men han var skoj och gillade racing! Jag gjorde mig förstås lite illa i en snabb vändning, så efter att jag råkat pipa lite blev jag kopplad av matte. Cutie rejsade allt vad hon orkade, så nu orkar hon inte ens tjata om mat (som matte har glömt att ge oss för hon sitter begravd i skoljobb hela kvällen).

Matteeee!!! Hungriga!!!


Aprilskämtat har matte gjort idag: Alla lärare delade ut nya ändrade scheman. Lektioner till fem på fredagarna resten av terminen. Blev eleverna arga?!

Ovido - Quiz & Flashcards