Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Silly - 12 augusti 2008 18:28

Jag lovade visst för mycket när jag skrev att jag skulle skriva nåt kul. Jag börjar bli som Marvin i Liftarens guide till galaxen. Matte har börjat jobba och det är trist och tyst här hemma. När hon kommer hem redigerar hon film eller far iväg till verkstan med husse. Inget kul att gå på promenad för det regnar nästan jämt. Torrfoder mest varje dag. Nu är det grå vardag igen.


Jo det här är kanske lite kul:


1. Värmen funkar i bussen!


2. Bussen har fått fartränder!


3. Det låg en död duva utanför porten igår morse. (Fast matte bad vaktmästaren ta bort den så nu är den väck)


4. Lillebrors placeringspoäng som han tog på B-racet kommer trots allt att räknas med i juniorcupen!


5. Matte kom hem med en doppresent som skiljer sig från mängden... Hahaha! Mattes exmakes bebis ska döpas på lördag och matte o husse är bjudna. Hoppas bara föräldrarna gillar presenten lika mycket som bebisen. Jag tyckte iaf den var cool...


Dagens sensmoral: Det finns alltid något litet man kan glädja sig åt!


Ovido - Quiz & Flashcards